2009/01/10


My first BLOG


This is my first BLOG entry. Some of my friends have asked me why I dont start one. Frankly I didnt have the time. I now realize, blogging seems to make a lot of sense that you share information or an aricle with every body which my help to exchange the ideas.


Thanks for reading and I hope all my time and effort helps (or at least entertains) you on many levels.


Love..
Muffin





well, one of my latest thing i wrote was on my Birthday which was on 21Dec 2008 . i have reach 32 now !! wow the years are passing just like that!!! i still have the same dreams i used to dream it when i was 10 years, i still have the same heart which with lots of love.. i still have the strength to reach to where i want in this life..




so this is my first blog on my Birthday..







في ديسمبر اكون فتاةاخرى,اكون انثى مختلفه وكل ذره في كياني تنطق بالحب لجميع من حولي

كل احلامي اتخيلها في شهر ديسمبر حقيقه قادمه الي تتجمل بأرق المعاني الجميله

في ديسمبر انا لست انا بل انسانه قد وهبت كل احاسيسها لجميع من احبتهم
انسانه ترى طموحها في هذا اليوم


في هذا اليوم بالذات انسى كل شي واتذكر اني كبرت سنه من عمري ورحلت سنه اخرى وتمر في بالي باقي ذكريات السنوات الماضيع التي مضت وكأبها شمعة رقيقه هبت مع هبوب الريح

أحيانا اتمنى لو انني استطعت تحقيق كل ما حلمت به واندم لسنوات مضت دون تحقيق ذلك ولكنني في الوقت نفسه اقنع وارضى بما حققته للآن ولو شئ بسيط ولكنه جزء من احلامي التي اعتبرتها كل حياتي

انا في هذا اليوم كالشجره التي سقطت ورقة من غصنها لتنمو من بعدها ورقة اخرى

ربما كلماتي هذه تعبر عن مدى فرحي بيوم ميلادي ولكنني لا اعرغ ماذا ستخبئ لي سنواتي القادمه

عبارات رقيقه وكلمات اجمل وصلتني في هذا اليوم كم كانت سعادتي بها كبيره ولكنني كنت احاسب نفسي اذا كنت قد اغضبت احدا او اسأت الى عزيز علي واتمنى لو يرضى

اثنان وثلاثون سنه من عمري مضت عشتها بكل لحظه من لحظاتها بين كل من احبهم ويحبونني
اتمنى ان تتحقق كل امنياتي التي تمنيتها في هذا اليوم وما اكثرها من اماني

اتمني ان تتحقق احلام كل من احبهم قلبي
اتمنى ان احقق كل ما تحلم به امي الغاليه
اتمنى ان اعيش وسط اخواتي اللواتي احبهن وبسلام وارجو من الله ان لا يحرمني منهن
اتمنى كل الخير لصديقتي الغاليه التي تعيش وسط قلبي اليوم


اتمنى ان اكسب حب جميع الناس ولا اخسر احداابدا

2 comments:

Standy said...

wow muff.. that is really nice what you wrote in Arabic.. i am touched
and welcome to the blogging word.. it is about time :P
To many more posts to come..
*hugs*

Broken Baby Doll said...

Thank you so much my dear , am glad that you liked my Blog and yes will keep on blogging when ever i have time :)